Názov a filozofia
Názov Mitutoyo
Japonský názov spoločnosti Mitutoyo sa dá volne preložiť ako "hojnosť troch prvkov". Znamená to opatrnosť, dobrosrdečnosť a silu, postoje tak vysoko cenené zakladateľom spoločnosti, pánom Yehanom Numatom.
Tieto základné pojmy myslenia Yehana Numata boli doplnené aspektami západnej filozofie, ktoré se objavili pri štúdiu hospodárskych vied v USA.
Podľa Yehana Numata, syna váženého japonského chrámového kňaza, by mali mať ľudia tri vlastnosti: citlivosť, prívetivosť a silu. Citlivosť interpretoval ako schopnosť pre presné pozorovanie, prívetivosť ako súcit a zhovievavosť voči vašej ďalšej sile, zatiaľ čo sila bola potrebná k účinnému plneniu správne zvolených požiadavkov.
Tieto tri nepostradateľné ľudské vlastnosti boli tiež založené ako základy pre jeho podnikateľskú filozofiu, prevedené do pripravenosti pre inovácie, všeobecnej spravodlivosti a orientácii na budúcnosť - tri cnosti sú nevyhnutné pre konanie dobra ako ľudská bytosť a dosiahnutie úspechov v podnikaní.
Číslo tri, v japončine sa vyslovovuje "Mitu", alebo "Mitsu", má význam v japonskej kultúre a náboženstve, napríklad s ohľadom na stanovenie náboženských prvkov.
To tiež vysvetľuje, prečo veľké množstvo názvov spoločností obsahuje slabiky "Mitu" - rovnako, ako v názve.
Filozofia Mitutoyo
Mitutoyo korporátna filozofia sú v podstate trvalé "základné hodnoty", ktoré naša organizácia a zamestnanci musia dodržiavať. Spája všetky spoločnosti Mitutoyo a ich zamestnancov po celom svete v spoločnom porozumení a odhodlaní.
- Prispievať k blahobytu ľudí podporovaním porozumenia buddhizmu.
- Ukázať, že Mitutoyo vyniká v oblasti odborných znalostí a vo svojom obchodnom chovaní po celom svete.
Prispievať k blahobytu spoločnosti prostredníctvom presných meracích technológií.
Našu činnosť budeme riadiť na základe týchto hodnôt:
- Poskytnúť technické riešenia pre podporu rozvoja podnikania našich klientov.
- Celosvetovo prispievať k rozvoju priemyslovej schopnosti merania.
- Rozvíjať zdravé vzťahy a spoločné prosperity s obchodnými partnermi.
- Podporovať a propagovať svetový mier, ľudské šťastie a harmóniu so životným prostredím.
- Používať obchodné praktiky, ktoré odrážajú integritu Mitutoyo a celosvetovo vedúcu značku.
- Pestovať žiarivú firemnú kultúru, ktorá inšpiruje vášeň v našich zamestnancoch odviesť čo najlepšiu prácu, byť najlepší.
'Kvalitné prostredie, kvalitní ľudia, kvalitná technika'
'Uprímnosť, ohľaduplnosť, odhodlaný duch'
Tento etický kódex chovania (ďalej označovaný iba ako „Etický kódex“) je etická smernica pre chovanie všetkých pracovníkov/pracovníčok (vrátane vedúcich pracovníkov) spoločnosti Mitutoyo Česko s.r.o. v každej oblasti obchodných aktivít. Budeme sa chovať podľa týchto etických zásad a rešpektovať ich hlavne vtedy, keď si obchodné rozhodnutia žiadajú voľbu medzi etikou a snahou po zisku.